This is me

My photo
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
setiap hari terasa semakin hot.

Tuesday, July 28, 2009

tagged :)

1. Ape perasaan anda sekarang?
-haha rinduuuu ;)

2. Saya nak makan?
-Secret Recipes please?

3. Saya tak suka?
-ada rama2 didalam wallet :(

4. Impian saya?
- NAK IPHONE AND ALYAAZMAN!

5. Haiwan yang saya tak suka?
-haiwan yg dah mati.

6. Saya harapkan?
-tetiba ada org datang umah kasi 10 juta and sebijik kereta audi/golf GTI -amin-.

7. Jika boleh putarkan masa?
-aku nak curi duit dalam bank :)

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
-saya akan jadi org yang saya nak jadi dgn keadaan skrg :)

9. Handphone saya adalah sebuah?
-errr RAHSIA! takbleh

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
- RAHSIA JGK! org yg stalk aku jer tau

11. Saya suka pada?
- SITI ALYAA BINTI AZMAN ( at least bdk org kasi duit kan? )

12. Kawan-kawan saya?
-adalah org yg rapat dgn saya

13. Pernah dikhianati?
-pernah dgn kawan sendiri ok?.

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
-err balas dendam ahhhh lol tak de ah chill sudah at least kutuk ah

No comments:

Post a Comment